Salesforce Service Cloud

Müşteri hizmetlerinizi daha iyi yönetin

Salesforce Service Cloud, şirketlerin müşteri hizmetleri operasyonlarını yönetmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olan bir müşteri hizmetleri platformudur. İşletmelere müşteri etkileşimlerini yönetmek, müşteri vakalarını izlemek ve müşteri memnuniyetini artırmak için ihtiyaç duydukları araçları ve özellikleri sağlar.

Avantajlar

Özellikler

Vaka Yönetimi

Hizmet ekiplerinin vaka ayrıntıları, iletişim geçmişi ve vaka durumu dahil olmak üzere müşteri vakalarını yönetmesini ve takip etmesini sağlar.

Bilgi Kütüphanesi

Hizmet ekiplerinin müşteri sorularına hızlı ve doğru bir şekilde yanıt vermelerine yardımcı olmak için bilgi makalelerinin ve diğer bilgilerin depolanmasına ve paylaşılmasına olanak tanır.

Canlı Temsilci

Canlı Temsilci özelliğiyle, şirketlerin müşterilerine canlı sohbet desteği sunarak müşteri sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözmelerine yardımcı olur.

Çok Kanallı Destek

Şirketlerin müşteri etkileşimlerini telefon, e-posta ve sosyal medya gibi birden çok kanalda yönetmesine olanak tanır.

Mobil Erişim

Servis ekipleri, mobil cihazlarından Salesforce Service Cloud'a erişerek hareket halindeyken bağlantıda kalmasına olanak tanıyarak üretkenliklerini artırır.

Özelleştirilebilir Rapor ve Dashboard

Hizmet ekiplerinin, hizmet operasyonlarında önemli olan temel performans göstergelerini (KPI'lar) ve metrikleri izlenmesi için raporlar ve dashboard’ların oluşturmasını ve bunları özelleştirmesini sağlar.

Size özel fiyatlar için bize ulaşın

WSIDE’a güvenen yüzlerce müşteri, binlerce son kullanıcı arasına siz de katılın!