Müşteri hizmetlerinizi daha iyi yönetin
Salesforce Service Cloud, şirketlerin müşteri hizmetleri operasyonlarını yönetmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olan bir müşteri hizmetleri platformudur. İşletmelere müşteri etkileşimlerini yönetmek, müşteri vakalarını izlemek ve müşteri memnuniyetini artırmak için ihtiyaç duydukları araçları ve özellikleri sağlar.
Avantajlar
Özellikler
Vaka Yönetimi
Hizmet ekiplerinin vaka ayrıntıları, iletişim geçmişi ve vaka durumu dahil olmak üzere müşteri vakalarını yönetmesini ve takip etmesini sağlar.
Bilgi Kütüphanesi
Hizmet ekiplerinin müşteri sorularına hızlı ve doğru bir şekilde yanıt vermelerine yardımcı olmak için bilgi makalelerinin ve diğer bilgilerin depolanmasına ve paylaşılmasına olanak tanır.
Canlı Temsilci
Canlı Temsilci özelliğiyle, şirketlerin müşterilerine canlı sohbet desteği sunarak müşteri sorunlarını hızlı ve verimli bir şekilde çözmelerine yardımcı olur.
Çok Kanallı Destek
Şirketlerin müşteri etkileşimlerini telefon, e-posta ve sosyal medya gibi birden çok kanalda yönetmesine olanak tanır.
Mobil Erişim
Servis ekipleri, mobil cihazlarından Salesforce Service Cloud'a erişerek hareket halindeyken bağlantıda kalmasına olanak tanıyarak üretkenliklerini artırır.
Özelleştirilebilir Rapor ve Dashboard
Hizmet ekiplerinin, hizmet operasyonlarında önemli olan temel performans göstergelerini (KPI'lar) ve metrikleri izlenmesi için raporlar ve dashboard’ların oluşturmasını ve bunları özelleştirmesini sağlar.
Size özel fiyatlar için bize ulaşın
WSIDE’a güvenen yüzlerce müşteri, binlerce son kullanıcı arasına siz de katılın!