Blog

Otomotiv sektöründe Salesforce

Salesforce ürün ailesi ve bu ailede bulunan Automotive Cloud, otomotiv sektöründeki büyük organizasyonların tek çatı altında kolaylıkla yönetilmesini sağlıyor.

Devamını oku
Salesforce: Bir CRM’den Çok Daha Fazlası

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) işletmeler için son derece önemli bir konudur. CRM, müşteri deneyimini iyileştirmek, satışları artırmak, müşteri sadakatini sağlamak ve işletmelerin başarısına katkıda bulunmak için kullanılan bir dizi strateji ve araçlar içerir.

Devamını oku
Salesforce ile Müşteri Memnuniyetini Artırmak: Yeni Nesil İş Zekası Çözümleri

Müşteri memnuniyeti, işletmelerin büyümesi ve sürdürülebilirliği için hayati bir önem taşıyor. Şirketler bu nedenle CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) platformlarını aktif olarak kullanarak müşteri memnuniyetini iyileştirmeyi hedefliyor. Dünyanın 1 numaralı CRM platformu Salesforce, müşteri memnuniyeti için sunmuş olduğu pek çok çözümün yanı sıra yeni nesil iş zekası çözümleriyle de şirketlere önemli faydalar sağlıyor.

Devamını oku